Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI 

(dalej: „Polityka”) 

 

Niniejsza Polityka skierowana jest do użytkowników serwisu internetowego funkcjonującego pod adresem www.begroup.pl (dalej: „Serwis”).  

W Polityce zostały opisane zasady gromadzenia oraz wykorzystywania danych użytkowników serwisu, które są gromadzone bezpośrednio od nich lub za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii. 

 

Administrator danych i kontakt do niego 

 

Administratorem Pana/Pani danych gromadzonych w związku z korzystaniem przez Pana/Panią (jako użytkownika) z Serwisu jest BE GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Trębaczewie, wpisana do przez Sąd Rejonowy Łódź-Śródmieście w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000006520, Nr NIP 958-12-60-108, adres: 98-355 Trębaczew, ul. Przemysłowa 22, nr tel. +48 43 3330 004, e-mail: office@begroup.pl 

 

W sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych przez Administratora można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych adresowych. 

 

Zakres zbieranych danych 

 

  1. Serwis umożliwia Pani/Panu kontaktowanie się z Administratorem i przekazanie mu Pani/a danych identyfikacyjnych, kontaktowych, a także związanych z treścią wiadomości. 
  2. Administrator gromadzi dane związane z Pani/Pana aktywnością, jak na przykład czas spędzony na stronie, wyszukiwane frazy, liczba wyświetlonych podstron, data i źródło wizyty, imię, nazwisko, firma, numer PESEL i NIP, dane teleadresowe (w tym numer telefonu, adres poczty elektronicznej), numer rachunku bankowego, numer IP Pani/Pana komputera, oraz innych udostępnianych przez Panią/Pana w/w Administratorowi, w szczególności w ramach dokonania przez Panią/Pana rejestracji w Serwisie albo innego korzystania z Serwisu lub w związku z zawarciem przez Panią/Pana lub podmiot, w którego imieniu albo na którego rzecz Pani/Pan występuje lub działa, umowy obejmującej (w tym ze złożeniem zamówienia na) towary i/lub usługi oferowane przez Administratora. 

 

Źródło danych 

 

  1. Jeżeli kontaktował/a się Pani/Pan z Administratorem, dane zostały udostępnione Administratorowi bezpośrednio od Pani/Pana. 
  2. Jeżeli Pani/a dane zostały przekazane w związku z załatwianą sprawą przez osobę, która tę sprawę skierowała do Administratora, to źródłem danych jest ta osoba. W takim wypadku Administrator otrzymuje dane identyfikacyjne, adresowe i związane ze sprawą, jak opis sprawy.  
  3. Jeżeli Pani/a dane osobowe nie zostały przekazane Administratorowi przez Panią/Pana, oznacza to, że Administrator otrzymał je z publicznie dostępnych baz danych (dane kontaktowe). 

 

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych 

 

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: 

  1. analizy ruchu sieciowego, zapewnienia bezpieczeństwa w ramach Serwisu oraz rozwój Serwisu, w tym dostosowywania treści do potrzeb użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 
  2. udostępniania informacji i możliwości konfiguracji oferowanych przez Administratora towarów i usług, analizy, formułowania i składania ofert, zawarcia i realizacji umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz podjęcie działań na Pani/Pana (lub podmioty, w którego imieniu albo na którego rzecz Pani/Pan występuje lub działa) żądanie - przed zawarciem umowy; 
  3. w sprawach dochodzenia roszczeń, obrony przed roszczeniami, w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 
  4. wystawienia i przekazania faktur, prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej, realizując obowiązki prawne ciążące na Administratorze (art. 6 ust 1 lit. c RODO); 
  5. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, w szczególności z obowiązku wynikającego z przepisów prawa cywilnego, prawa podatkowego albo prawa o rachunkowości, 
  6. ochrona żywotnych interesów - Pani/Pana lub innej osoby, w szczególności podmiotu, w którego imieniu albo na którego rzecz Pani/Pan występuje lub działa; 
  7. konieczność wynikająca z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora albo osobę trzecią; 
  8. prowadzenie marketingu i korespondencji handlowej. 

 

Okres przechowywania/przetwarzania danych 

 

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane/przetwarzane przez okres: 

  1. do czasu cofnięcia udzielonej zgody, z zastrzeżeniem postanowień poniższych; 
  2. przez jaki ich przetwarzanie jest wymagane przepisami prawa, np. przepisami prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości; 
  3. istnienia lub wykonywania wzajemnych praw i obowiązków wynikających z umowy zawartej z Panią/Panem lub z podmiotem, w którego imieniu albo na którego rzecz Pani/Pan występuje lub działa, albo z przepisów prawa; 
  4. niezbędny do dochodzenia albo obrony praw i interesów Administratora, w szczególności okres do chwili wygaśnięcia albo przedawnienia wzajemnych roszczeń mogących istnieć między Administratorem a Panią/Panem lub podmiotem, w którego imieniu albo na którego rzecz Pani/Pan występuje lub działa; 

- w zależności od tego, który ze wspomnianych wyżej okresów upływa później. 

Dane związane z analizą ruchu sieciowego gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii mogą być przechowywane do momentu wygaśnięcia pliku cookie. Niektóre pliki cookie nigdy nie wygasają, w związku z tym czas przechowywania danych będzie równoważny z czasem niezbędnym administratorowi do zrealizowania celów związanych z gromadzeniem danych, jak zapewnienie bezpieczeństwa i analiza danych historycznych związanych z ruchem na stronie. 

 

Prawo do wycofania zgody 

 

Zgodę na przetwarzanie danych kontaktowych może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie kontaktując się z Administratorem. Wycofanie zgody może utrudnić lub uniemożliwić kontakt z Panią/Panem, jak też wykonanie zobowiązań wobec Pani/Pana lub podmiotu, w którego imieniu albo na którego rzecz Pani/Pan występuje lub działa. 

 

Obowiązek lub dobrowolność podania danych  

 

  1. Podanie danych przez Panią/a jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich niepodanie może utrudnić lub uniemożliwić rozpatrzenie sprawy, jak też wykonanie zobowiązań wobec Pani/Pana lub podmiotu, w którego imieniu albo na którego rzecz Pani/Pan występuje lub działa. 
  2. Podanie danych niezbędnych do analizy statycznej użytkowników Serwisu jest dobrowolne. Może Pan/i skorzystać z tzw. trybu incognito w celu przeglądania stron Serwisu bez udostępniania Administratorowi informacji o Pani/a wizycie w Serwisie. Korzystanie z trybu incognito, a zatem niepodanie danych, nie ma wpływu na prawo korzystania z Serwisu, ale może mieć wpływ na możliwość korzystania z pewnych funkcjonalności Serwisu. 

 

Uprawnienia wynikające z RODO w zakresie przetwarzanych danych 

 

Ma Pani/Pan prawo:  

  1. żądać od Administratora wglądu do Pani/a danych, a także otrzymania ich kopii (art. 15 RODO); 
  2. żądać od Administratora sprostowania lub poprawienia danych (art. 16 RODO) - w odniesieniu do żądania sprostowania danych, gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 
  3. żądać od Administratora usunięcia danych (art. 17 RODO); 
  4. żądać od Administratora ograniczenia przetwarzania (18 RODO) - np. gdy zauważy Pani/Pan, że dane są nieprawidłowe - może Pani/Pan żądać ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych); 
  5. wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych 

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto Pani/a dane mogą być udostępnione osobom zbywającym lub dostarczającym Administratorowi towary/usługi zbywane/świadczone przez Administratora dla Pana/Pani lub dla podmiotu, w którego imieniu albo na którego rzecz Pani/Pan występuje lub działa, jak też kurierom, operatorom pocztowym, dostawcom towarów i usług oraz podwykonawcom Administratora, kancelariom doradczym i prawnym; osobom wykonującym w imieniu Administratora czynności rachunkowe, magazynowe, transportowe, a także Google Analytics. 

Przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej 

Pani/a dane nie będą przekazywane do Państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Pani/a dane będą używane do analizy ruchu na naszej stronie, przy pomocy Google Analytics, zgodnie z zasadami opisanymi na stronie Google: marketingplatform.google.com/about/analytics/terms/pl/. Na dzień przygotowania niniejszej polityki prywatności brak stwierdzenia przez Komisję Europejską odpowiedniego stopnia ochrony lub w przypadku przekazania, o którym mowa w art. 46, art. 47 lub art. 49 ust. 1 akapit drugi. 

Profilowanie lub zautomatyzowane podejmowanie decyzji 

Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. 

Wykorzystywanie plików cookies oraz podobnych technologii 

Serwis umożliwia gromadzenie informacji o użytkowniku za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii, których korzystanie najczęściej wiąże się z zainstalowaniem tego narzędzia na urządzeniu użytkownika (komputer, smartfon, itd.). Wykorzystuje się te informacje do zapamiętywania decyzji użytkownika (wybór czcionki, kontrastu, akceptacja polityki), utrzymania sesji użytkownika (np. po zalogowaniu), zapamiętania hasła (za zgodą), gromadzenia informacji o urządzeniu użytkownika oraz jego wizycie służące do zapewnienia bezpieczeństwa, do analizy wizyt i dostosowania treści, jak też do analizy ruchu na naszej stronie. 

Informacje pozyskane za pośrednictwem cookies oraz podobnych technologii nie są łączone z innymi danymi użytkowników Serwisu, nie służą też do ich identyfikacji przez Administratora. 

Użytkownik ma możliwość ustawić w przeglądarce blokowanie określonych rodzajów cookies i innych technologii, poprzez określenie na przykład, że dozwolone będą tylko i wyłącznie te, które są niezbędne do poprawnego wyświetlenia strony. Domyślnie większość przeglądarek dopuszcza stosowanie wszystkich cookies, jednak użytkownik ma możliwość zmiany tych ustawień w dowolnym momencie, może także usunąć zainstalowane już pliki cookies. Każda z przeglądarek umożliwia takie działanie poprzez jedną z dostępnych w ustawieniach lub preferencjach opcji.

Użytkownik ma także możliwość korzystać ze strony w tzw. trybie incognito, który blokuje możliwość gromadzenia danych o jego wizycie.

Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki, tzn. z domyślnym akceptowaniem plików cookies i podobnych technologii oznacza zgodę na ich wykorzystanie do określonych powyżej celów. Administrator może wykorzystywać uzyskane informacje do celów marketingowych.